پارساپارسا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند ماپیوند ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

پارسا نبشت

بدون عنوان

1394/4/18 23:04
نویسنده : مامان مسی
23 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم پیش دکتر مداحی دکتر پارسا

پارسای من امروز ۲۵روزه شد برا زردیش بردیمش

اخه زردی بخاطر ناسازگاری خونیش با من بود و تا امروز از بین رفت امروز شده بود ۴/۵و این خوب بود

ولی دکتر بخاطری قرصی گفتهذبود بهش ندادیم عصبانی شد دکتر خوبیه ولی حصابی قاطه!

امروز تصمیم گرفتم یه بار در طول شبانه روز بهش شیر خشک به عنوان کمکی بدم خودم خییییلی ناراحتم اما چاره ایی ندارم خودم شیرم کمه و پارسا هر چی مک میزنه چیزی نصیبش نمیشه

دارم جوشن کبیرواز حرم امام رضا از شبکه ۵گوش میدم ایشالا پارسا بزرگتر بشه حتمامیبریمش پابوس

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارسا نبشت می باشد