پارساپارسا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند ماپیوند ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

پارسا نبشت

برداشتن اولین قدمها

1395/4/22 9:30
نویسنده : مامان مسی
20 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خدایا روزی صدهزار بار شکرت

پسرم روز به بروز بزرگ و بزرگتر میشه

خیلی بیشتر از هم سن و سالهاش میفهمه

پسرم این روزا مستقل بودن رو تمرین میکنه

شنبه 19 تیرماه برای اولین بار بدون تکیه گاه حدود بیست ثانیه ایستاد

اخر شب بود من خواب و بیدار بودم پسرس هم مشغول شیطنت دیدم خودش دوست داره که بایسته پامیشد می ایستاد بعد هیجان من و باباشو میدید خودشم دست میزد

تقریبا شده کار همیشه گیش بیشتر اوقات اینو تمرین میکنه

پریشب هم داشت همین بازی رو میکرد (البته با یکم پیشرفت و برداشتن 3 قدم به جلو ) هی میخورد زمین دید اینجوری نمیشه پشتش درد میگیره رفت کشون کشون کوسن رو اورد گذاشت پشت سرش که یه جای نرم فرود بیاد!!!!!!

دیشب هم پسر باهوشم نمیزاشت دست بهش بزنم من نگران بودم بیفته نزدیک فرودش میشد بازوش رو میگرفتم که کمکش کنم بشینه داد میزد که کاری به کارش نداشته باشم منم پشتش متکا گذاشتم و به حال خودش رهاش کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارسا نبشت می باشد